Chiusura record per Gogglebox su Italia 1 Chiusura record per Gogglebox su Italia 1

Format | Roma | 05/06/2017

Chiusura record per Gogglebox su Italia 1 Chiusura da record per Gogglebox il programma che “guarda chi guarda la televisione”, che ieri, in seconda serata su Italia1, ha ottenuto il miglior risultato della stagione raccogliendo 876.000 telespettatori totali con il 7,20% di share (9.64% sul target commerciale).

Grandissimo successo sul pubblico più giovane per il primo esempio di fixed show italiano, che chiude con una media stagionale del 20,6% di share sul target 15-19 anni e del 22,1% di share sul target 15-34 anni.

La seconda edizione italiana di “Gogglebox” chiude con eccellenti risultati anche sui social. L’hashtag ufficiale #GoggleboxITA, ieri eccezionalmente in versione celebrity con protagonisti Vittorio Sgarbi, , Iva Zanicchi, Diego Abatantuono e Pierluigi Pardo, ha raggiunto il podio degli argomenti più discussi della serata.


FormatBiz



Italian News

  • Milano - 26/04/2018  Canale5 football match Bayern – Real Madrid won pt slot with 6.1m viewers: Rai1 movie Amiche da morire recorded 3.1m viewers read more
  • Milano - 23/04/2018  Rai1 talk show Che Tempo Che Fa won pt slot with 3.4m viewers: Special episode of game show The Wall on Canale5 recorded 2.3m viewers read more
  • Rome - 22/04/2018  La Corrida leader on Friday Night with 5 million viewers: The popular show is presented by Carlo Conti read more
  • Milano - 22/04/2018  Talent show Amici on Canale5 won pt slot with almost 3.8m viewers: Ballando con le stelle on Rai1 recorded 3.5m viewers read more
  • Milano - 20/04/2018  Rai1 drama series Don Matteo 11 closed with 30.19% of share : The Voice of Italy 2018 on Rai2 recorded 1.8m viewers read more
  • Milano - 19/04/2018  Rai1 movie Nemiche per la pelle won pt slot with 3.5m viewers: Drama series The Hunter on Rai 2 closed with 1.6m viewers read more
endless love the wit Miptv the wit

Tv Events

  • Zagreb - 18/04/2018  NEM 2018: Advertising has never been more challenging!: The panel will be held during the market in Dubrovnik on the 11-14 of June read more
  • Cannes - 13/04/2018  Reed MIDEM: Cannes events welcomed 10,000 Delegates: There were some 1,480 exhibiting companies and 3,600 buyers, including 1,000-plus for VOD, the event organizer revealed. read more
  • Cannes - 11/04/2018  The Treehouse Stories, Emmy® Kids Awards 2018 Winner: Produced by Dandeloo in association with Carbonara Production. read more
  • Cannes - 11/04/2018  International Emmy Kids Award Winners Unveiled in Cannes: The sixth annual event were presented in partnership with Reed MIDEM read more
  • Cannes - 10/04/2018  Miptv 2018: fresh tv session about kids live action by Virginia Mouseler: Find Me in Paris, Sara & Marti, Baseboys, ecc. read more
  • Cannes - 10/04/2018  Inter Medya signs a package deal in the US: they have closed a package of 6 Turkish feature films. read more
bic formats rosy